How do you become a master educator

SalonGeek

Help Support SalonGeek:

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, and others.

sylkaai

Guest
Reaction score
0
hi
i was wondering how you become a master educator, i have several certificates and folowed many courses. Now i am a teacher in 2 beauty schools in Belgium, but i would like to achieve the title of master educator, its just in Belgium its very dificult, you have to franchise with a brand and invest thousend of euros and open a shop. with i did not realy want to do? any advice?:cry:

alsow what a camera is a GOOD camera to take close ups of nails, mine just dose not work up close.:irked:

je zal je toch echt aan een merk moeten binden om die titel te bekomen vrees ik
ik heb zelf een sony cybershot dsc- h50
groetjes sabrina

answered my country collegue in dutch which is a bit easier :green:

je zal je toch echt aan een merk moeten binden om die titel te bekomen vrees ik
ik heb zelf een sony cybershot dsc- h50
groetjes sabrina

answered my country collegue in dutch which is a bit easier :green:

Fantastic :hug:

moet je dan een groothandel beginnen met een specifiek merk, ik bedoel duizenden euros investeren, om een titel te behalen?
ik geef al les 2 avonden per week, ik werk met odessey (asap-nails in Aalter), kan dus enkel een verkooppunt zijn, en ook ik zie het niet echt zitten om duizenden euros te investeren, ik wil les geven
(avondles en of 1 a2 dagen per week) en een nagelstudio hebben, geen winkel waar ik moet aanwezig zijn van 9-19u.

sorry for the language, fellowbelg

Last edited:
moet je dan een groothandel beginnen met een specifiek merk, ik bedoel duizenden euros investeren, om een titel te behalen?
ik geef al les 2 avonden per week, ik werk met odessey (asap-nails in Aalter), kan dus enkel een verkooppunt zijn, en ook ik zie het niet echt zitten om duizenden euros te investeren, ik wil les geven
(avondles en of 1 a2 dagen per week) en een nagelstudio hebben, geen winkel waar ik moet aanwezig zijn van 9-19u.

sorry for the language, fellowbelg

ooble obble a bobble bibble babble bl lol:biggrin:

ooble obble a bobble bibble babble bl lol:biggrin:

Haha!

Wish I could speak another language, as well as write/type it lol! :biggrin:

I can speak very basic French and Spanish, that's about!!! :green:

D* xXx

Latest posts

Back