Quantcast

Go vote for your favourite ....... (from An Audience With Sam Biddle)

SalonGeek

Help Support SalonGeek:

~Emmsybabes~

Well-Known Member
Joined
Sep 14, 2005
Messages
4,986
Reaction score
334
Location
uk
Found this on sam biddles blog site.....pop along and vote for your favourite...

Sam Biddle: December 2007
(I am sooooooo addicted to this blog its ace )

email sam with your favourite on sam.biddle@btinternet.com

You know me lol....I love a good challenge...so show the people (geeks) your support and get voting :hug:

By the way ,,,,YOU ONLY HAVE UNTIL THE 8TH to get your votes in
...(which might I add is a certain someones birthday lmao nudge nudge..wink..wink )

Remember kids ...its about the taking part, but the more votes the better....so dont not vote, coz yours could make the difference for your favourite !

HUGE WELL DONE to all of you...these pictures are fab ...cant wait until I can do something like those xxxxx:hug:
 

absolutly fab!

Well-Known Member
Joined
Nov 16, 2004
Messages
1,062
Reaction score
18
Location
midlands
have u registered to the blog ? Is this how u get the updates?
Found this on sam biddles blog site.....pop along and vote for your favourite...

Sam Biddle: December 2007
(I am sooooooo addicted to this blog its ace )

email sam with your favourite on sam.biddle@btinternet.com

You know me lol....I love a good challenge...so show the people (geeks) your support and get voting :hug:

By the way ,,,,YOU ONLY HAVE UNTIL THE 8TH to get your votes in
...(which might I add is a certain someones birthday lmao nudge nudge..wink..wink )

Remember kids ...its about the taking part, but the more votes the better....so dont not vote, coz yours could make the difference for your favourite !

HUGE WELL DONE to all of you...these pictures are fab ...cant wait until I can do something like those xxxxx:hug:
 

maguire

Well-Known Member
Joined
Apr 22, 2007
Messages
714
Reaction score
22
Location
radcliffe bolton manchester uk
:) I voted they are all winners
 

~Emmsybabes~

Well-Known Member
Joined
Sep 14, 2005
Messages
4,986
Reaction score
334
Location
uk
I agree they are all winners...:hug:
Abserloutly amazing work on there well done everyone xxxx
yep i did subscribe..
Her blog is amazing...
I love design work ...as you probably all know lol :lol:

and how sam descibes she started out, is more or less like me now...
Filling up my days when im not working by making little bits and bobs out of acrylic and decorating lighters etc,,,,infact anything that l+p will stick too lol
 

absolutly fab!

Well-Known Member
Joined
Nov 16, 2004
Messages
1,062
Reaction score
18
Location
midlands
how do you reg emmsybabe you no i am not the the most tecno !! sorry.

I love all of the designs too, howver i love the perfect rose, loverly txture has been achieved.jeni is her name .......... who is james? I wonder if this is amber fella james ? he soooooooooooooo wants to learn nails .

I agree they are all winners...:hug:
Abserloutly amazing work on there well done everyone xxxx
yep i did subscribe..
Her blog is amazing...
I love design work ...as you probably all know lol :lol:

and how sam descibes she started out, is more or less like me now...
Filling up my days when im not working by making little bits and bobs out of acrylic and decorating lighters etc,,,,infact anything that l+p will stick too lol
 

~Emmsybabes~

Well-Known Member
Joined
Sep 14, 2005
Messages
4,986
Reaction score
334
Location
uk
theres just a little box at the bottom that says subscribe hunny..
you just put your email addy in there..it has a little yellow bit for your email to go in,

I love that rose too..very talented geeky x
 

busybee32

Well-Known Member
Joined
Aug 2, 2007
Messages
1,947
Reaction score
182
Location
peterborough
:oGosh Thanks guys, yeah I think James is Ambers fella they said at the roadshow that she was gonna get him to do a flower, bless his heart:green:
Jen
xx
 

absolutly fab!

Well-Known Member
Joined
Nov 16, 2004
Messages
1,062
Reaction score
18
Location
midlands
bless him not bad for some one who hav never picked a brush up before:green:, think he will make a good tec?
:oGosh Thanks guys, yeah I think James is Ambers fella they said at the roadshow that she was gonna get him to do a flower, bless his heart:green:
Jen
xx
 

busybee32

Well-Known Member
Joined
Aug 2, 2007
Messages
1,947
Reaction score
182
Location
peterborough
Well if thats his first flower then I think he is on his way. I think we need more male tech's in this day and age.:)
Jen
 

izzidoll

Strictly Scottish Geek!
Premium Geek
Joined
Jun 25, 2004
Messages
12,314
Reaction score
639
Location
Scotland
I have voted for my fave........and it is attached to a beautiful nail too!!
 

absolutly fab!

Well-Known Member
Joined
Nov 16, 2004
Messages
1,062
Reaction score
18
Location
midlands
i have sent some one some pics of james with the hope they post on. He is such a nice a guy a rela gentleman, amazin manners. I soo hope i can wear a hat soo they area fab couple. each adore each other.
U r right though it would be nice and what a way to get me clients, he would give thm a winning smile and put the prise up u would not question !!! lol

Well if thats his first flower then I think he is on his way. I think we need more male tech's in this day and age.:)
Jen
 

~Emmsybabes~

Well-Known Member
Joined
Sep 14, 2005
Messages
4,986
Reaction score
334
Location
uk
T'was me lol...
Caroline I hope this is the right one ..is it ?


let me know if its not right and I'll add one of the others,,,
and I better not get into trouble for this ...I jolly well hope he knows his face is being broadcast on here hahahahaha :green:
 

Susie H

Well-Known Member
Joined
Aug 10, 2005
Messages
5,277
Reaction score
282
Location
Northampton
I voted:green: not telling who for though:green:
 

absolutly fab!

Well-Known Member
Joined
Nov 16, 2004
Messages
1,062
Reaction score
18
Location
midlands
lol e will def see the funny side !!! we just need to do his beginnes course and can definatly see him drawing in the crowd , what do you think!
T'was me lol...
Caroline I hope this is the right one ..is it ?


let me know if its not right and I'll add one of the others,,,
and I better not get into trouble for this ...I jolly well hope he knows his face is being broadcast on here hahahahaha :green:
 

izzidoll

Strictly Scottish Geek!
Premium Geek
Joined
Jun 25, 2004
Messages
12,314
Reaction score
639
Location
Scotland

Hope

Well-Known Member
Joined
Sep 15, 2005
Messages
3,296
Reaction score
143
Location
The South West

Gelly

Well-Known Member
Joined
Oct 30, 2006
Messages
1,789
Reaction score
91
Location
Bucks

absolutly fab!

Well-Known Member
Joined
Nov 16, 2004
Messages
1,062
Reaction score
18
Location
midlands

busybee32

Well-Known Member
Joined
Aug 2, 2007
Messages
1,947
Reaction score
182
Location
peterborough
The winners result is up now.
Only the winner though. Dont know who came 2nd or 3rd yet.
Jen
 

Purelynailz

Well-Known Member
Joined
Jun 18, 2007
Messages
339
Reaction score
23
Location
norfolk
Just wanted to say thanks to everyone that voted for mine, cant believe i won !:eek: and a big thankyou to sam and victoria for the inspiration i had a great day and wouldnt of even attempted to have ago at a fantasy nail otherwise.
:)
 

Latest posts

Top